second blog

Wednesday, November 26, 2008

sehari berhujan di genting.

rabu
26 november 2008
4.13 pagi


tadi aku bersama keluarga aku dengan family umi dora pergi ke genting. saja tiada kerja. pergi hanya untuk enjoy sakan. tapi malangnya , hujan lebat dekat sana. jadi kami hanya berkesempatan untuk pergi indoor theme park yang sumpah busan. kami hanya tengok tengok saja. tidak mahu membazir duit.


setelah penat berjalan , kami pergi makan malam di bagan lalang. selepas itu balik. dari duduk rumah tidak buat apa apa. elok juga sesekali keluar hang out dengan family. aku pon sudah lama tidak keluar dengan family. selalu keluar dengan kawan kawan saja. terima kasih sebab gila gilaan bersama bemy ya adik adik? hehe

malam ini , seorang lagi kawan aku kehilangan boyfriend. haihh , apa la nak jadi. lepas satu , satu. harap tabah menghadapi dugaan. seperti aku selalu cakap , kumbang ada merata. ya?

sebentar tadi , aku dengan shy , ayu , lynn , ayie dan abg pid puas membahan afyq dalam conference ym. sumpah best gila dapat bahan dia. sebab aku benci dia. sila baca blog makian. (:


terima kasih lynn , mean , ayu dan ayie sebab tolong promote baju bulan sampai ke puncak genting. klik sini untuk ke myspace bulan clothing.

1 comment:

Anonymous said...

best kot g genting ! tapi sumpah busan.
hahaha. sbb x maen ape2 kat c2. ujan plak.
ngee. ur r most welcom bemy ! ily ! ngee