second blog

Monday, November 24, 2008

budak noob makan ketam.

isnin
24 november 2008
5.02 pagi


tadi aku , shy , aiman dan zack pergi makan seafood dekat gelang patah , johor. zack order banyak makanan. salah satunya , ketam. aku dan shy jakun , tidak pernah makan ketam. jadi yang makan aiman dan zack saja. selepas habis makan , banyak lagi ketam tertinggal. jadi aku dan shy pon teringin nak makan juga ketam itu.

tapi ini yang terjadi. sebagai seorang noob , kami patah riukkan ketam ketam itu semua. isi hancur habis. berusaha nak makan , tapi dapat isi sikit saja. penat.


ini hasil kerja tangan aku


hasil kerja tangan shy


hasil kerja tangan zack


hasil kerja tangan aiman


ini untuk kawan kawan yang kena tinggal

tidak senang nak makan ketam ni rupanya. habis bersepah meja dibuatnya. apa apa pon , terima kasih kepada aiman yang belanja makan dan bawa jalan jalan.

nanti aku buat blog baru bersama shy. kami ada produce rancangan yang bertemakan video blog , 'camni cap eh !!'. nantikan kemunculan episod pertama. aku sedang edit video tersebut.

hari ini , aku sudah dapat belajar beberapa perkataan sarawak. terima kasih kepada farahain yang sudi mengajar. kamek sayang kitak.

1 comment:

RockLanD said...

wuih~ ketam!!!
lazat...aku nk ketam masak cili...sedap woo!!!:D