second blog

Tuesday, November 25, 2008

oh audition OIAM dah dekat.

selasa
25 november 2008
5.58 pagi


tinggal lagi berapa hari saja lagi. tadi practice ramai ramai , sebelom perform sorang sorang depan shy , miraj , muaz , ayie , lynn , mean dan ayu. sedangkan depan mereka pon aku menggigil nak nyanyi , inikan depan paul moss dan syafinaz? oh tidak. apa lah yang jadi nanti. aku pon tak nak ambil tahu.

hari ini aku agak penat , teman sepupu sepupu aku berjalan dekat mid valley tadi. nasib baik ada miraj dan shy. takde la busan sangat aku tadi.

aku sudah mula pandai rindu pada seseorang. aku tidak tahu , patotkah aku rindu pada dia. atau patotkah aku buang dia jaoh jaoh dari hidup aku. tepuk dada tanya hati fikir sendiri.

p/s : masok hari ini , sudah 4 hari aku tidak sentuh icon frozen throne dalam laptop aku ini.

1 comment:

RockLanD said...

wuiyoo...nk msuk OIAM...
go on!!! berusaha la...

p/s - ada tips sedikit nk kasi hilang gementar. Anggap saje org kt dpn anda adalah budk2 kecik yg masih x lekang dgn puting. Tentu berjaya.