second blog

Monday, November 17, 2008

julie goes overseas nak pakai baju bulan.

isnin
17 november 2008
5.30 pagi


oh aku amat teruja. budak bulan telefon aku tadi. mereka cakap , band julie goes overseas nak perform kat johor bahru nanti pakai baju bulan full set. aku agak teruja juga dengan berita itu. sebab aku agak meminati lagu lagu julie goes overseas. tunggu saja gig dekat johor bahru itu nanti. aku tak sabar.

hari ini aku banyak habiskan masa depan kertas , depan calculator dan depan pen. banyak mengira , memikir dan menekankan diri. haihh. aku amat berharap untuk balik nilai secepat mungkin. tensi aku oh !

pagi tadi syafiq pulang ke kuala lumpur. dia dijemput keluarga dia. tazo sudah pulang kelmarin. sekarang tinggal aku dan afyq berdua di rumah. kawan kawan lain juga ramai yang sudah pulang ke kampung halaman. aku bertambah tertekan bila dapat tahu ramai sudah pulang.

aku mahu pulang juga.

1 comment:

atreyu strange said...

err. it's "JULIE GOES OVERSEAS" not "JULIES.." kan? byk org bwat error ni. huhu.