second blog

Wednesday, November 5, 2008

aku mimpi sangat indah malam tadi.

aku amat berharap mimpi itu bukan mimpi.
aku amat harap aku tak bangon pagi tadi.
biar saja aku dibuai mimpi.
mimpi indah di kala aku sunyi.
amat sunyi..
kenapa mimpi itu yang tuhan beri?
adakah ada maksud yang Dia ingin aku cari?
atau ia hanya sekadar mimpi?
aku harap ia bukan sekadar mimpi di malam hari.
aku harap ia bukan mimpi hanya mimpi.
aku harap ia adalah mimpi yang bakal jadi realiti.
doakanlah wahai teman teman agar mimpi ku sebentar tadi...
akan jadi realiti.
amin.

kalau mimpi tadi jadi realiti , jemputan kahwin aku nanti pasti bukan jamah nasi minyak. tapi nasi tomato , nasi beriyani , nasi arab , nasi lemak yang aku beri. kamu pilih !

2 comments:

rimza said...

errrr...berape umo nie??kene cek doktor nie hahaha semoge menjadi kenyataan,amen.

AmY said...

wakaka mimpi basah pun lu nak kecoh ke bro?

=))