second blog

Saturday, November 29, 2008

yeah , audition bakal tiba !

sabtu
29 november 2008
4.08 pagi


aku nervous. aku gegel. aku tak mahu cerita. aku takot. yang aku tahu , esok aku pergi dengan shy , miraj dan muaz , beratur , nyanyi , balik. lepas tu semester depan dapat makan free satu hari , tazo belanja. yeah ! tapi aku akan cuba yang terbaik juga esok. mana tahu ada rezeki nak jadi penyanyi. boleh duet dengan hujan lepas ini.

tadi dat radiokar offer aku berlakon dalam video clip dia. aku pon accept saja. sebab aku pon tiada apa yang boleh dibuat pada hari tersebut. dapat masok beberapa saat pon jadi la. asalkan dapat tunjuk muka. haha

kepada strawberry hati yang dapat job model baru , tahniah ya? nanti photoshoot , chocolate boy nak ikot tau? mana tahu i boleh jadi model juga. baru best.

semua aku nak jadi. penyanyi , pelakon , model. ish ish ish. macam bagos saja aku ini. padahal belajar pon tak habis lagi. gila gilaan elmi ini. tolong sedar diri.

tolong doakan aku ya kawan kawan untuk esok. kalau lah aku menang sejuta. aku janji aku belanja siapa yang komen entry ini makan mahal mahal. yeah !

2 comments:

.amiey. said...

gud luck ;) tiada kredit nk sms wish gudluck

rimza said...

elmi..elmi aku nk..belaje aku hahaha xkire nk mkn mahal2 =D