second blog

Saturday, March 14, 2009

SURAT SULIT !

pada suatu malam yang indah , aku tak ingat tarikh hari itu , tapi tak silap aku , masa raya. sejurus selepas pergi beraya berhabis-habisan ke rumah-rumah makhluk bulan semua , ada sesuatu yang terjadi. dan akibat dari sesuatu itu , tercetusnya , SURAT SULIT !!

SURAT SULIT itu ditulis oleh beberapa orang manusia yang gila iaitu Alip , Shy , Afyq [sesat] , Moja , Asrol dan Fendy. ia ditujukan khas buat aku. dah la dengan wanginya surat ni , pukul 4 pagi pulak tu dorang tulis. gila dorang ni. sayang jugak dorang ni dekat aku. HAHA !

dah agak lama aku perap entry pasal SURAT SULIT ini. aku saja tak mahu publish awal-awal. sebab ini antara kenangan manis aku dengan makhluk-makhluk bulan. sampai sekarang aku senyum bila mengenangkan SURAT SULIT ini.

ini antara isi kandungan surat tersebut.


klik pada gambar untuk baca secara live !!

Kepada Sahabatku Helmi ,
Kami , Alif , Shy , Fendi , Asrul , Mujahid , dan Afiq , ingin memohon ampun dan maaf diatas kesulitan yang berlaku. segala kesulitan amatlah dikesali.

Janganlah sulitkan diri kami. Kami berasa amat bersalah diatas kesulitan ini. Kesulitan ini tidaklah disengajakan. Kami sedar , kesulitan ini disebabkan kami. Kami tahu kesulitan ini adalah penyebab kepada kesulitan dihati anda.

Janganlah sulitkan hati anda kerana kami. Kerana kami selalu sulit-sulit. Alat-alat sulit dan selulit kami telah menyebabkan kami sembelit hingga menyebabkan kesulitan di hati HELMI.

Kami tidak mahu anda bertolak ke penang dengan hati yang sulit , ia akan membuat kami sulit. Cukuplah dengan alat-alat sulit yang kami ada. Benda itupun sudah cukup menyulitkan kami.

Akhir kata , sungguh sulit untuk menulis surat ini , dan diselitkan ditempat yang sulit , bukan di alat sulit yer...!!

Ikhlas dalam kesulitan ,
Alip , Shy , Afyq , Mujahid , Hasrul , Affendi <- yang bersalah dan sulit.
p/s : kami xde copy , tolong bagi muaz ngan zuher taw.

3 comments:

ciby.yo0o0 said...

ahahaha
gler ta bole blah uh isi surat tuh!

scha said...

gile..
-_-*
korang neh tade keje..
sengalion~


and mie..sowi aku tetido tadik..
tadapat anta kau balek penang..
ding!
ahahahaha!

sHEmA_sHImoT:D said...

agak kesengalan la korang nie..
dikejauhan ni aku tompang happy jela ngan kehapyan korg..even korg xkenal aku pown..
hhahah