second blog

Wednesday, March 11, 2009

dua minggu.



untuk dua minggu ini , aku dicabar untuk meletak gambar ini sebagai default di myspace , friendster , facebook , ym , blog , hujan.org dan dimana-mana saja yang aku online. cukup dua minggu , orang-orang yang berkenaan akan belanja aku makan.

ada siapa-siapa lagi yang nak mencabar? silakan. aku sedia dicabar. tak ada hal la wehh ! HAHA !!

untuk pengetahuan semua , aku juga sekarang sudah ada 'si dia' okay? hari itu aku buat entry puisi si dia , tapi masa itu aku tak ada perasaan. sekarang ada. dan si dia itu tak ada kena mengena dengan hari kekasih.

renung-renungkan. :P

15 comments:

Anonymous said...

wakaka!

eleyh aku nk sebulan kau tanak

ngehehehe!

lawak la bai gmbr ni
adoyai


jeju

scha said...

hahaha mie..
aku suka gamba kau neh..
wakakaka..
lawak gile..
sape cabar kau tuh?
weh..aku rasa aku taw la sape si dia kau tuh..
huhuu..
aku taw kan?
kan?
aku rasa cam dia la..
hahaha~

Moja [Bulan] said...

bapak seksi..stim weh tgok!!hahaha...=p..siapakah si dia itu??kompius2...
scha,siapakah si dia elmi itu??hehe

Eerie Liuvyx said...

giler gay!
arh...
nitemare
hahahah

nanazy said...

elmi!!
cun!!
menggoda siot..
agagaga

tazo said...

yeahh..
bertahan..bertahan..bertahan..
wakakaka

mary said...

sexy nyer elmi.
sape yg cbr 2??
anda d terima mnjdi
model t'bru iklan
coklat krn kesexyan yg mnyrlah..
hahahakkk..:>

mary said...
This comment has been removed by the author.
mary said...
This comment has been removed by the author.
AmY said...

si dia yang dapat rantai kah?

=))

Lubby said...

tahniah sudah ada si dia!

ShyShy said...

macam gaybian siot!

seYza a.k.a SaLLy said...

huhhhh!!!
naek hitam jik mate aku tgk..
hahahaha...
aku up sket ltak 2bln..
hahahaha...
LELONG,LELONG!!!
hehehe..

seYza a.k.a SaLLy said...

huhhhh!!!
naek hitam jik mate aku tgk..
hahahaha...
aku up sket ltak 2bln..
hahahaha...
LELONG,LELONG!!!
hehehe..

Sakinah Syahirah said...

hahaha!
bley masok america's next top model da kot.
takot nk tgk pn ade.
maaf menyibok