second blog

Tuesday, March 17, 2009

nota untuk si dia.

kepada si dia , aku rindu kau. maaf kalau usaha aku untuk mendapatkan kau tidak sesungguh yang kau harapkan. tapi aku mahu kau tahu yang aku benar-benar suka kau. aku benar-benar mahukan kau menjadi sebahagian dari hidup aku. tunggu satu hari nanti , akan aku luahkan perasaan aku pada kau. aku janji.

tapi tunggulah dulu bila aku rasa masanya sesuai. kerana aku tidak mahu terburu-buru. take it slow bak kata liyana fizi.

rantai yang aku bagi itu , penuh makna sebenarnya. cuma ego aku menghalang aku dari meluahkan segalanya. rantai itu sebenarnya aku mahu berikan kepada seseorang yang sangat amat aku mahu mendalami jiwa dan perasaannya. dan aku bagikan rantai itu kepada kau. walau ianya sangat murah , tapi cinta yang aku tawarkan ini tidak ternilai harganya.

tapi , kalau kau tidak mahu aku , katakan saja sejujurnya. aku terima. dan tak perlulah aku meletakkan harapan yang menggunung tinggi. nanti akhirnya aku kecewa. sudah cukup hidupku penoh kekecewaan.

aku harap kau baca nota ini. sebab keberanian aku untuk meluah belum lagi sampai.

11 comments:

Lubby said...

romantisssnyaaaa

aLepAdonSaid said...

mie..
nk teka sape ley x?
ley la eh?hehehe

Moja [Bulan] said...

hehe....gud luck elmi!!!

Moja [Bulan] said...

hehe..good luck elmi!!!

tazo said...

aku tau siapa si dia..
haaihh..
gudluck!

Elmi said...

lubby : romantis? saya rasa sifat itu saya sudah hilang.

alip : aku tak bagi pon teka teki untuk kau teka. jangan nak mengada.

moja : thanks moja.

tazo : kau tahu? dah depan kau aku bagi rantai tu , mmg la kau tahu.

Syzwni A. said...

alep,wanie pn tahu sape!!!! si die tuh amat lincah lyn elmi ari 2..xpe elmi,gudlux! slowly mcm siput pn leh lg ada chance! i ade d cni

Elmi said...

wanie : slowly macam siput pon ada chance? haha okeyyy.

scha said...

elmi..
jeles nya aku..
hmm~
kalo la aku si dia tu..
isk3..
gudluck my pwen..
ahahaha..
aku la yang paling happy if u end up wif her!
go elmi go!!!

AmY said...

hahaha rantai itu dikasi depan aku.

si dia tu cakap

"kenapa dia bagi i? kenapa tak bagi u? "

wakakkaka elmi2...

best of luck ok? (:

siti syazwani said...

da bace da.!
ade jod0 ade la 2.ogeyh bf!;Dhik