second blog

Tuesday, March 24, 2009

jatuh dan teros BANGUN !

aku mahu kongsi satu video dekat sini dengan semua sahabat , teman , kawan , kenalan , keluarga dan semua-semua. video ini aku tengok masa ceramah sabtu lepas. dan aku terpanggil untuk berkongsi video ini dengan semua orang.

ingat lagi entry aku yang sebelum ini , mengenai sesuatu yang baru. video ini macam ada kena mengena juga dengan entry tersebut.



kepada semua , kalau sudah jatuh TERSUNGKUR , tolong jangan PUTUS harap. terus BANGKIT segera.

'hidup ini terlalu singkat untuk merana. tolong enjoy hidup'.

6 comments:

scha said...

hmmm...
jatuh..bangun..
atoi..
if only semudah itu.. :)

AzrAIn@rAIn@azrinrasid said...

aku slalu ikot blog ko nih sejak semlm...

kata2 dia byk menyedarkan aku yg selama ni lemah...

lemah utk bgn balik lepas aku jatuh...

Elmi said...

scha : boleh. kau hanya perlu lupakan benda yang dah lepas. jangan sekali biarkan otak kau berfikir tentang itu. saiko sket lah otak kau tuh. HAHA !!

azrain : semua orang lemah kot. tu sebab aku cuba bantu orang orang sekeliling aku dengan aku sendiri untuk terus bangon dari terus jatuh. (:

Eerie Liuvyx said...

ouh
video yg sgt bgus utk situasi aq skrg
thx elmi=)

yEahh!! said...

adoi....
mendalam gle do die nye effect...
org cm 2 pn still bleh troskn idop...
kte yg perfect ni pn cpt mengalah...
aku kn bangkit gak ni...
hahaha

Nurul Aimi said...

macam tu laa (:

jadi lelaki kena kuat. perempuan pun sama..ahahhaa