second blog

Friday, May 1, 2009

meluat

aku nak bercerita tentang seseorang yang aku kenal. aku tak pernah anggap dia kawan sebab dia tak layak untuk jadi kawan. dia merupakan gf kepada fendy. maaf fendy , aku kutuk awek kau dekat sini.

awek fendy ini , dia marah betul dekat budak-budak bulan sebab kita cakap fendy tak nak lepak dengan kita sebab ada zek. dia cakap , fendy tak lepak dengan kita lagi sebab dia yang tak bagi. sebab ada zek. bukan fendy yang tak nak. korang rasa , ada tak patot dia halang fendy dari lepak dengan kita? aku kawan dengan fendy dah lama gila kot. lepas tu dia nak halang suka suka hati dia.

yang paling aku bengang , kenapa dia nak bengang sangat dengan si zek tu? zek rapat dengan fendy , masa dia dengan fendy putus kejap dulu. masa itu aku ingat lagi , dia yang ada balak lain. bodoh punya manusia.

seriously , aku tak ingin nak menghadap muka dia lagi wei. cukup la sekali aku jumpa dia dulu. kesian aku tengok fendy tu. dapat awek macam itu. fendy , kalau kau baca entry ini , jangan marah aku. marah awek kau. dia cuba nak jauhkan kita. aku dengan kau , kawan dah lama gila. kita tak pernah ada masalah. [klik sini nak tahu kisah aku dengan fendy]

2 comments:

KarissaSimon said...

duuuude. chill k? sounds a lil.. gay bah u and this fendy. til u marah like this.

chek ezza inchik man said...

fuh..kagum ng anda..sememangnye sahabat yg berani..