second blog

Saturday, May 23, 2009

obsesi.

bila aku busan , aku suka mengekspresikan kebusanan aku dengan buat benda-benda yang aku rasa macam cool tapi mungkin pada mata orang , benda bodoh. peduli kata orang , yang penting happy !

semalam pagi aku terbaca pasal pass untuk ke launch party video clip band Pesawat. mereka buat dekat KLIA. hari selasa. Bunkface pon ada turut serta.

mereka nak bagi pass free. tapi kena bikin video lagu Mirage sekreatif mungkin. jadi aku sahut cabaran. ini hasilnya.



terima kasih kepada Shy dan Lihin kerana sanggop berpanas dengan aku. terima kasih Abah sebab bagi pinjam kamera. sekarang tunggu keputusan okey?

p/s : 'anda berada di kawasan larangan , sila beredar secepat mungkin' HAHA wtf??

2 comments:

::ThisIsNotMe:: said...

best

Anonymous said...

perghh..
stylo siot....
kalo aku ade lg stylo :P

-c@pyq