second blog

Saturday, May 16, 2009

kamal , pasanglah kaset itu.


cerita bermula pabila Ceghap datang ke rumah. bila sudah tiada apa yang boleh dibuat dirumah , kami membuat keputusan untuk ke rumah AG. saja-saja jalan-jalan. lagipon kami belum pernah sampai lagi rumah dia.

sedang melepak , AG baru teringat yang Dimas suruh dia buat teaser lagu baru HUJAN untuk 2nd album. AG suruh Ully , aku dengan Ceghap masokkan suara buat drama dalam teaser tersebut.

sumpah kaku bila kena record depan AG wei ! gigil sudah aku pegang kertas skrip. HAHA ! itu yang plastic gila jadinya. 'kamal , pasanglah kaset itu'. sumpah kena gelak. kena bahan dengan Raingers satu Malaysia. tapi takpe , pengalaman mengajar.

selepas itu , kami bergerak ke studio AG yang sedang dalam proses nak siap. AG ajak Ully , Boboi dengan Dugong jamming. aku dengan Ceghap ikot join saja. gila best dapat tengok dorang jamming. tak macam atas stage , bila ada crowd , jadi nervous. ini tiada crowd ,  memang superb ahh ! CAMNI CAP EHH !!

tapi malang bagi aku , masa itu cable microphone tiada. aku cuma jerit-jerit saja bila dorang jamm  lagu yang aku tahu. kalau tidak , dah suruh Ceghap record video dah. :)

4 comments:

Anonymous said...

bajet ag nak bagi ko nyanyi la? hahaha

Elmi said...

mesti la bagi. haha :))

tazo said...

"kamal,pasang la kaset itu"
hhaahahaha...
pape pun tetap cool!

AmY said...

woi lepak tak ajak!

nak jumpa acap...ahah =))