second blog

Saturday, May 30, 2009

aku dah tidak tahan.

cerita dia macam ini , pasal trip Bulan Community ke Pangkor.

awal bulan Mei , ramai yang dah cancel , tak jadi nak ikot pergi. sebab tiada duit dan juga akibat tiada sambutan. aku , sebagai antara orang besar Bulan Community , cakap dekat seseorang yang nama dirahsiakan , akibat takot dia malu besar , cancel saja event itu. dia degil. dia nak teruskan juga walaupun dia berdua saja yang pergi dengan Aiman. dia cakap begitu. aku dengan budak lain semua lepas tangan lah , cakap suka hati dia.

bila tiba 2-3 hari sebelum trip , selepas ada yang dah bayar , dia cancel event. dan selepas itu , macam biasa , ramai yang minta duit balik. memang patot dapat duit balik pon kan ?

tapi masalahnya , si polan tu tak reply sms orang-orang tersebut , dan tak angkat phone. lebih memalukan Bulan Community lagi , dia off phone. maka , ada diantara orang-orang yang dah bayar itu cari aku. sms aku , message aku dekat facebook dan sebagainya. aku naik tensi , bila tiap-tiap hari orang cari aku , bukan cari si polan.

aku bingung !

takkan aku pulak nak ganti rm750 duit tiga orang itu ? aku dah suruh cancel event kot ? mana hilang duit itu ? mana hilang si polan itu ?

itu sebab Bulan Community kena bangun balik. sebab benda ini la. Bulan Clothing pon jadi masalah sama dimana , ada yang suruh print baju , tapi kerja tak jalan. dan ada yang dah bayar , tapi kerja masih tak jalan. aku kesal. ada juga menurut kawan-kawan aku yang lain , duit Bulan Clothing pada si polan. dan jumlahnya bukan sedikit.

takkan aku kena bertanggungjawab terhadap kesalahan orang lain ?

oh ya , kalau korang perasan , selepas kes ini , aku tukar password Bulan Clothing dengan Bulan Communty. lepas benda ini jadi panas saja , si polan sudah tidak update blog. mana dia hilang ? fikir sendiri lah.

p/s : ini cerita pihak aku. seperti biasa , jangan dengar cerita sebelah pihak saja. tidak adil.

2 comments:

sHEmA_sHImoT:D said...

now i understand..
thanxs elmi..
selame ni tertanyer2 aku..
jawapannya ada pd si polan itu..
biar die yg tggjwb..

scha said...

hah..baru paham kn..
lenkali jgn dengar sebelah pihak je..
tak adil~
elmi...sape si polan tu?
ehehehe~