second blog

Tuesday, September 1, 2009

MERDEKA tahun ini.

elmonism ,

merdeka tahun ini , tidak seperti merdeka tahun-tahun lepas. merdeka tahun ini , tak ada tengok fireworks , tak ada sembur sembur spray , tak ada huu sana haa sana , tak ada snap snap ambil gambar berlatarbelakangkan bendera Malaysia. tak ada.

tahun ini merdeka disambut dengan sangat busy. sangat BUSY !

dimulakan dengan kehadiran si dia di rumah yang membuatkan suasana happy dengan gelak tawa serta petikan gitarnya sampai pukul 9 pagi. lepas tu baru senyap. HAHA !

tapi hari busy aku sebenarnya bermula jam 7 petang , dimana aku perlu berada di studio NTV7 di Glenmarie untuk sesi rakaman REMAJA RAYA. CamniCapEhh!! telah dijemput untuk menjayakan program ini yang turut menampilkan Hujan , Aizat , Azlan & The Typewriter serta Bunkface. it's an honour la kan bila Noh serta Dimas dan Izzat Hujan jadi antara audience bila aku dan Shy ditemuramah. gila kool !

thanks to Azura , Aida , Deq'wan dan E'one yang menjadikan impian CamniCapEhh!! nak masok REMAJA jadi kenyataan ! jangan lupa saksikan kami nanti di hari raya ini !!

selepas selesai saja sesi rakaman tersebut , kami bergegas ke Sri Pentas untuk live recording 8TV Quickies. dimana aku ditemuramah oleh Belinda and gangs. aku ditemuramah adalah kerana video 'Satu Remaja Satu MALAYSIA' aku telah memenangi sebuah pertandingan yang mana aku rasa semua orang pon dah tau.

jadi aku rasa tak perlulah korang nak tanya aku lagi , apa maksud kemerdekaan bagi aku , sebab aku dah menggigil explained dekat dalam Quickies hari itu. HAHA ! in-case korang terlepas tengok , korang bolehlah layari laman web 8TV untuk menonton.

jadi itulah cerita malam merdeka aku pada tahun ini. dan janganlah panggil aku artis. aku hanya artist-wannabe sahaja. terima kasih.

oh ya , aku menggigil dalam tv adalah sebab Belinda duduk sebelah. aku jadi kaku.

anyways , thanks to all. all maksudnya SEMUA !

bakal artis ? haha

berbincang dengan Azura REMAJA yang sedondon dengan Shy CAMNI CAP EHH!! damn.

Quickies !!

fuh bukan senang nak masok studio ni

ini adalah orang kuat Homegrown. thanks !

5 comments:

sHEmA_sHImoT:D said...

kelakar elmi aku tgok ko menggigil mase kene tanye..huhu..;p

Along said...

cepat aa letak the winning video ituhhh.
camne along nak carik calon bini untuk kamu neh kalo kamu lelambat letak?

:P

congrats dik!

.amiey. said...

thankies ah bg tumpang tedo umah , bawak aku g masuk studio studio sume :D

Dahlia Mazelan said...

wahh..pasni xley la smbg dah ngan elmi..dia dah bz..:))
taniah!

AmY said...

apesal cermin mata tu buruk gilaaaa


haha


:D


pape pun tahniah!

maaf tak hadirkan diri :P