second blog

Friday, September 11, 2009

woooooot balik raya KATANYA !

hah elmonism ,

kejap lagi aku nak balik nilai dah. orang lain minggu depan ada kelas lagi , aku dah balik cuti raya. well well well. aku kan suka ponteng kelas. haish contoh tak baik ni. haha

jadi dalam mood nak balik rumah nak raya ni , jom jom meh dengar lagu raya dari Hujan dengan Raihan. aish. akibat terlalu sengkek , album baru pon tak beli lagi. orang lain semua dah sebok boom boom pow kat fb yang dorang dah ada album.

tak apa. mood raya please.


selamat bercuti elmonism eh elmi ! haha

1 comment:

Wanie Si Gemok said...

ptt la semngt gile babeng nk blk...haha ponteng. niat slh tu time puasa2 ni hahaha