second blog

Tuesday, September 8, 2009

Lifestyles of the Rich and the Famous

situasi : baru habis kelas. tengah tunggu lif. ramai orang.
mode : agak selekeh sebab sudah hampir seminggu tak shave akibat mahu nampak tua[matang].

babak pertama dan terakhir

*muka selamba*

elmi cakap dalam hati : fuh lambatnya lif ni. nak kena beli tiket lagi ni. [padahal dah rindu nak skaip dengan si dia]

*terpandang sekumpulan pelajar perempuan yang kelihatan sedang berbisik-bisik sambil menunjuk-nunjuk kearah aku*

tak lama selepas itu , mereka pon masoklah kedalam lif yang menuju keatas. selang beberapa saat , lif tadi itu muncul kembali. kali ini menuju kebawah. kelihatan sekumpulan pelajar siswi tadi masih lagi memandang-mandang ke arah aku sambil tersenyum-senyum.

*muka menyesal tak shave*

lalu aku pon masok ke lif sebelah yang menuju ke bawah tanpa menghiraukan apa yang baru terjadi.

[dalam hati bangga nak mampos]

ahh bukan senang nak jadi famous. dan bukan lama pon fame ni melekat dekat aku. kasik chance la aku nak merasa jadi orang famous !

kan kan kan ?

:)

2 comments:

.amiey. said...

ke depa gelak2 tgk kau x terurus?

Anonymous said...

u sure u zip suar u x?;b hihihihihi


wany.