second blog

Tuesday, February 17, 2009

kedatangan korang aku nantikan.

entry hari ini berkenaan sahabat-sahabat aku dari nilai yang akan datang melawat aku di penang ini lusa. tak perlu aku bermain kata-kata , tapi memang sumpah aku tak sabar nak sambut kedatangan korang. aku sudah tak sabar sangat nak pergi pick-up korang malam lusa dekat jetty.

pasti best !

sudah last sem aku dekat UiTM Penang ini , akhirnya korang datang jugaaaaakk ! yeyyy ! sekali datang sampai 9 orang pulak tuh. memang aku terharu. nanti aku janji aku bawak korang pusing-pusing penang. walaupun aku ada test jumaat dengan sabtu , tapi untuk korang , aku rela study awal. biar kita dapat puaskan hati masing-masing.

ini aturcara yang sudah aku sediakan. sama seperti yang aku letak dalam facebook.

Khamis

6.30 PM - sila naik bas pada jam ini ya sahabat? agar kamu dapat tiba pada jam 11 malam. kamera dah ada , tolonglah buat CAMNI CAP EHH dari nilai ke pudu ke penang. baru style !
11 PM - sudah selamat sampai di penang. aku dan tazo pergi ambil kat jeti. kamera on masa dalam bas lagi. biar nampak aku kat luar bas. haha. teros bergegas ke char koey teow paling best kat permatang pauh. berCAMNI CAP EHH kat sana.
1 AM - balik rumah aku. tidur , DOTA.

Jumaat

11 AM - bangon tidur. mandi. makan.
1 PM - solat jumaat dekat kampus aku.
3 PM - photoshoot untuk pertandingan fotografi UiTM kat kampus aku dengan sekolompok kawan kawan aku.
5 PM - bergegas ke empangan mengkuang. photoshoot kat sana kepada sesiapa yang mahu.
7 PM - balik umah , mandi , bersiap.
8.30 PM - karaoke dekat perda.
11 PM - tayangan perdana short movie , 'Selenge' dekat nasmir atau route 69 atau tempat lain. pinjam laptop seyza la tapi.
1 AM - balik umah. aku kena study. sabtu pagi test. yang lain suka hati.

Sabtu

11.30 AM - aku ada test. korang bangon siap siap. aku balik , salin baju teros gerak island.
12.30 PM - aku balik test , aku salin baju , tazo amek seyza dengan ain.
1 PM - dah bergerak ke pulau untuk julies dan bunkface. intro CAMNI CAP EHH dekat depan umah. aku naik scoot dengan seyza ,, emon dengan ain ,, capik dengan afyq ,, shy , alep , paan dengan moja naik kete tazo.
2 PM - sampai gigs.
7 PM - makan dekat gurney. shooting CAMNI CAP EHH dekat rojak pasembur.
8.30 PM - batu feringghi. night market dan pantai di waktu malam.
11 PM - padang kota lama. lepak sampai lebam.
1 AM - pergi la mana mana. aku takesah sebab aku pasti dah penat.

Ahad

bebas. HAHAHAHA !

haaa best tak? mesti best kan? tambah lagi best bila Ejam Coda cakap bunkface pakai baju bulan sabtu ni. lagi melonjak-lonjak budak-budak ini semua. termasoklah aku. HAHA !

aku sudah amat tidak sabar , aku nak jadikan percutian korang best GILA !!!

* hafal ni , 'bersama kami dalam rancangan jurnal myindie , CAMNI CAP EHH !!'

3 comments:

scha said...

emmm..
aku sekadar mengeluh sahaja..
dari jauh..

(mood : tersisih part 3)

AmY said...

best sungguh...
kenapa i tade dalam list?
damn...
hurm kirm salam kat diorang semua.
selamat bergembira

(:

scha said...

tadapat terima kenyataan....!!!
(lepas geram kat sini..)
sekian, terima kasih.