second blog

Thursday, February 12, 2009

jawapan.

ini merupakan entry jawapan kepada soalan soalan yang aku kemukakan dekat sini hari itu. cuma beberapa orang saja yang sanggup meluangkan sedikit masa untuk membuat benda bodoh itu. aku saja nak tengok , siapa yang sanggup meluangkan sedikit cuma masa untuk aku. walaupun dipaksa , tapi korang buat , aku sedikit terharu.

nah kita lihat siapa yang paling mengenali aku.

nama penuh elmi : Mohd Zulhelmie Bin Zullifan
* lynn , ayu , jeju , moja , scha , rynn , sid jawab dengan betol.
* amy - zulhelmi je yang u tau?
* shy dan tazo - korang eja nama abah aku 'zulifan'. tinggal satu L.
* alep - zulhelmi? E mana? dem yu.
tempat lahir elmi : Hospital Besar Johor Bahru
* semua betol kecuali amy.
tarikh lahir elmi : 12 disember 1988
* semua betol kecuali amy. parah betul birthday i pon tak ingat.
makanan kegemaran elmi : coklat , spicy mcdeluxe , tak makan sayur.
* alip , scha , tazo , moja saja yang betul.
* lynn - bemy mana suka sangat makan nasi goreng kampung. takde sayur dah betul dah. haha
* amy - meggi goreng? mentang mentang masa sawah di kuala lumpur dulu i makan tu. haishhh.
* ayu - ikan merah? tu makanan favourite dada lah hoi.
* shy - aku bedal semua? aku kan tak makan sayur. kau dah lupa?
* jeju - sundae? kau yang suka. aku suka mcflurry.
* rynn - roti dekat maple? haha tak boleh belah. bemy makan tosai kot kalau pegi maple.
* sid - makanan makanan? jawapan anda munasabah juga.
minuman kegemaran elmi : teh tarik , pepsi , soya , teh ais , neslo ais.
* lynn , amy , shy , ayu , tazo menjawab dengan betul.
* sid - air yang sedap? kau punya jawapan kan......
* alep - aku balun semua? takkkkk.
* scha - sampai hati kau cakap aku suka minum air longkang.
* moja dan rynn - tak tau takpe. lepas ni tau dah kan?
* jeju - aku paling tak suka air kosong.
elmi taksub pada : hujan , jgo , bunkface , music , kamera , facebook , myspace.
* alip , rynn , scha , tazo , moja , jeju , shy , ayu dan lynn betol.
* amy - girls who have beautiful faces? cisss.
* jeju - awek cun? kau sama macam amy.
* tazo - para gadis? lempang nak tak?
* alep - 'awek cun yang lalu depan mata'. korang memang jahat gila oh !
* sid - 'wanita2 yang konferm wanita (nyah belum lg kot)'. adoi apa lah kau. nyah memang la aku tak nak.
hobi waktu lapang : online [facebook , myspace , blogging] , futsal , gig , lompatan.
* semua betol kecuali rynn.
* rynn - sejak bila bemy suka kacau gadis kat tasik/taman?
* jawapan sid macam betol juga oh. menyanyi dalam toliet. wahahaha. tapi yang pasal dota tu , tak betol ya? haha
* tazo - curi tengok gambar gadis? tu hobi aku ke hobi kau?
* lynn - copy paste dari myspace bemy eh? haha kantoi !
musik kegemaran elmi : hujan , jgo , bunkface , times , yuna , wani ardy , arctic monkeys , strokes.
* aku rasa semua betol kat sini. tapi jawapan kebanyakkan terlampau am. ramai jawab indie. :P
* sid - hujan nombor 3. bittersweet nombor 6 kot.
* moja - acapella? yeahh !
* alep - acoustic? mestilah. best kan wani ardy , yuna semua tu?
tinggi elmi : 171cm.
* lynn , alep dan jeju jawab tepat.
* ayu dan tazo jawab kurang tepat. tapi masih boleh diterima.
* amy - rendah sikit dari you? yelah !
* shy - shortie? yelah aku pendek.
* moja - tak setinggi kau? kau tinggi ke?
* scha - lagi tinggi dari kau? memang. kau tak tinggi. haha
* rynn - 177? mak aih. tinggi sangat tu.
* sid - aku bukan tinggi sikit dari kau. tinggi banyak kott. haha
influence elmi : parents , shy'rul afneyzam , fynn jamal , lah ahmad , hezry hafidz , bulan.
* alep , rynn , jeju , shy , ayu dan amy jawab betul soalan ini.
* scha - kau? oh tidakkk.
* sid - artis artis indie? oh mereka bukan influence.
* tazo - banyak sangat? mana ada banyak.
* moja - kau apa yang paham? haishhh.
* lynn - macam mana boleh tak tau? haha

haaaa. itulah dia jawapan dari kawan kawan aku. maaf kepada milah. aku tidak masukkan jawapan kau dekat sini. jawapan kau memang semuanya merepek. cisssss !

ini markah keseluruhan.
lynn - 8/10.
ayu - 9/10. kau memang seorang adik yang bagos !
jeju - 8/10.
moja - 7/10.
scha - 7/10.
rynn - 6/10.
sid - 5/10.
amy - 4/10. paling rendah.
shy - 7/10.
tazo - 8/10.
alep - 8/10.

kepada amy , setelah u jawab soalan soalan i ni , i bagilah cd yang merangkumi gambar RTW dengan layar tanchap. okey? dan kepada jeju , poyo tak nak letak nama. pemilik D40 konon. haishhhh. poyo !

terima kasih sekali lagi kepada semua. sayang korang lah sangat sangat ! lepas ni aku tak buat macam ni lagi dah. susahkan korang saja. :P dan sebagai penghargaan yang tidak terhingga. nanti aku belanja seorang satu teh tarik ! yeahh ! tapi tak tau bila. ikot mood aku ya? haha

8 comments:

SYarNaZymn™ said...

oit! bile mase lak aku jawab menatang ni? sape yg mempergunakan nama aku nih?? ces!

ke ko silap org.. huhu..

aLepBulan said...

yes!
dpt 8!
kalu spm da A aku nie!
wooooooo000!!!!!

scha said...

yea!!!! aku 7/10 dowh..manyak tu bagi kawan yang baru kenal dan baru sekali jumpa... SPM A lagi tu..hehehe..

takda la myusah kan mie, aku suka jawab2 soklan cmni..hehehe..

tp mmg air longkang tu fave ko ke..? aritu ko order kat assalam..? hahahahaha~~

mie, ko tak tengok lagi versi aku tinggi..tanya la alep n shy..hehehe..lagi tggi dari kau tauu..

Milah said...

milah takde markah ke? tsk

Nurul Aimi said...

wtf? i paling rendah? haisyh...tak boleh jadi ni..cissss

erk dah post belum cd?

*penat tunggu bermusim-musim

Lynyu said...

yayy! haha
paleng tnggi. wuuuutt2
psny ley la kw ajk aku g jmpe k fynn slalu eh?
hehe. ((;

Lynyu said...

yeaaa ! lynn akan nantikan bemy bnje teh tarik ! ngahaha :))

lubby said...

tak pasana de.klu pasan mesti i lah org yang jawab sume betol.hahaha..cume tak sangka...pendek rupenyu u elmi.
gahahhahaa