second blog

Friday, February 6, 2009

elmi pengacara sensasi masa depan.

selamat pagi.

satu pertanyaan kepada semua orang. pernah dengar pasal myindie.fm?

semalam aku ada perkhabaran berita gembira untuk aku dan shy. juga mungkin untuk kawan kawan rapat aku. dat dari band radiokar yang merupakan bos kepada myindie.fm itu , telah menawarkan tempat untuk aku dan shy untuk membuat program CAMNI CAP EHH dalam myindie.fm.

setelah berbincang . aku dan dat telah bersetuju dengan beberapa syarat. episod satu CAMNI CAP EHH versi myindie bakal dibuat sempena Andamedia Tour Penang 21hb nanti. tapi rancangan ini hanya akan direlease selepas 3 episod siap. jadi sabarlah menunggu.

selepas ini , anda semua akan lebih selalu mendengar ungkapan ini :

'anda bersama kami , elmi dan shy , dalam rancangan jurnal myindie , CAMNI CAP EHH !!'

sekian saja. doakan apa yang dirancang bakal jadi kenyataan.

6 comments:

ShyShy said...

ho ho sek ahhh!!!!

Elmi said...

ho ho sek ahhh!!!!

(dalam bahasa melayu , CAMNI CAP EHH !!)

tazo said...

nk ho ho sekk ahhh!! jugakk!

aLepAdonSaid said...

ho ho sek ahhh!!!!ahhh!!!!panjang ckit..

scha said...

apa la korang..sapa ajar korang mandarin ni..hampeh..hahahaha..

waa..bakal artis..fulamak..
tabik spring ar aku kat korang..
+___+
ngee~~

AmY said...

congratsss

:P