second blog

Wednesday, November 18, 2009

quote of the day [part three]

"dia dah banyak tolong orang , bila time dia perlu ditolong , berduyun orang datang tolong. takyah disuruh pon , orang tetap datang tolong"

ini quote dari seorang kakak kepada kakak yang lagi satu tentang seorang kakak yang lagi satu. aku dari dulu memang letak mentaliti macam ini. tolong orang sekarang , nanti bila susah , harap ada yang sudi menolong.

itu sebab aku selalu tak kesah buat kerja free of charge. kira aku tolong. tapi tak ada lah sampai mengharapkan balasan. :)

minggu ini atau minggu depan nak buat video untuk budak budak KUIS. mungkin shooting sampai ke Kuala Selangor. lepas itu ada projek video klip dengan Zaem untuk The Ticks. dalam kepala dah macam macam shot dah ada. tinggal nak buat story board saja. dan masih dalam kepala , short film eksperimental. tak jadi buat romantik. sebab jalan cerita tak ada power. dan yang terakhir , video prank CCE. nak tau video prank tu apa ? dia macam video memperkenalkan CCE lah lebih kurang. tapi perlukan 10 orang yang betul betul berani. memang parah nak mencari talent.

p/s : tak jadi pergi umrah. sebab musim orang balik dari haji la nanti. flight confirm penuh. tak apa , next year abah kata. insyaAllah.

1 comment:

Ayu said...

ehem ehem ;) The Ticks? ehem