second blog

Friday, November 13, 2009

thumb ? tumblr lah !

yes yes. aku sudah berjangkit tumblr. well , aku biasalah. buat , tapi tak guna pon. macam myspace dulu. si fara buatkan , tapi aku tak pakai. sampai dah setahun , dah berhabuk , baru aku pakai myspace tu.

sama macam facebook. aku buat lebih dua tahun lepas , tapi aku tak pakai. tak pandai. aku biarkan saja. sampai satu hari , terbuka hati nak bukak facebook tu balik. masa tu homepage mana ada status bagai ni semua. cuma ada application games saja. wall to wall pon bapak punya kecik dekat bawah wall. gila.

lepas tu zaman twitter. buat awal jugak. tapi tak ada followers. gila tak ada makna masa tu. aku diamkan. dua tiga bulan lepas tu heboh twitter sana sini , baru aku start pakai balik.

lepas tu ada last.fm. yang mana aku dah buat dekat sebulan dah. tapi tulah , aku tak aktif pon. kawan ada sorang saja. zoe. haha dia yang ajar pon pasal last.fm tu. tunggu lah orang heboh pasal last.fm tu , baru aku rajin buka rasanya benda tu.

samalah dengan akaun perfspot aku. sampai hari ini aku tak buka. macam apa saja. haha haaa dengan akaun kawan. haha gila kuno. bodoh.

dan kali ini tiba giliran tumblr. orang duk heboh sana sini pasal tumblr. kau ingat aku ada kesah la pasal benda tumblr ni ? gua tak kesah beb. tapi bila gua klik , mak aih , gila awesome la theme dia. menarik gila pandangan mata aku.

apa lagi ? terus register. and guess what ?

macam biasa , tak aktif pon. tunggulah satu malaysia dah gila tumblr ni lagi seminggu dua , sebulan dua , masa tu lah baru aku terhegeh hegeh nak aktif. haha

biasalah , aku manusia biasa jugak. mana pernah ada manusia sempurna ? :)

sehingga berjumpa lagi ! aku nak pergi ambil paper last aku semester ini. lepas ini boleh focus tumblr. gahaha.

assalamualaikum dan selamat malam.

No comments: