second blog

Friday, November 6, 2009

drum cover [part one]

video

okey , aku tak ada kerja. aku ternyata rindu pada drum ni. maka aku pon saja lah buat video ni. sebab dah memang hobi aku nak buat video , so memang macam macam video lah yang aku nak buat kan ? HAHA

so memang diakui , tempo terabur. main tak clean. bunyi kick tak dengar. bunyi bising. dan memang jaoh langit dan bumi antara aku dengan Am. fuh fuh.

2 bulan lagi , aku nak jadi sehebat Am. chaiyok Elmi !!

1 comment:

Dahlia said...

bunyi bising la..loud sgt kot! but keep up! nnt boley la nak main mcm am..:)