second blog

Wednesday, April 15, 2009

kesunyian membuat aku kaku.

sudah agak lama aku tidak berbicara disini. rasa macam sudah lama sangat tidak update. macam busy sangat saja. padahal bukan buat apa pon.

entry kali ini , aku nak mulakan dengan bercerita tentang pengalaman aku menyanyi diiringi petikan AG. lepas itu ada Aizat AF5 join sekaki. tup tup kejap lagi ada Stacy AF6 masuk join melalak dalam bilik hotel AG. sumpah best ! tu belum masok Noh duk kacau si Stacy tengah melalak. Jaja berbaring di atas katil yang dilompat-lompat Stacy. Ayu OIAM duk memekak luar bilik cari Noh. Farah Asyikin dengan sporting tak kesah kitorang buat bising luar bilik. budak budak Kristal join memekak. fuh , best gilaaa !

tapi yang paling paling best bila AG main gitar arrangement baru lagu AHMOI CHANTEK.

tapi sayangnya , video video itu aku tak boleh nak upload. sebab kebanyakkan PR manager dorang bising. nak jaga status artis dorang. jadi aku perlu memahami kehendak mereka. (:

tapi akibat kedegilan aku , meh aku upload sikit dekat sini. sikit saja. boleh eh?


disini aku ingin mengucapkan setinggi penghargaan kepada ad kerana bagi pinjam tee hujan. kepada min sebab bagi tiket. kepada Hujan sebab bagi tumpang tidur malam tu. kepada aliff dan rakan-rakan , terima kasih teman aku masa kat genting. korang semua memang SUPERB !!

oh ya , kepada scha , aku ada benda nak bincang dengan kau. secara privasi. sebab aku tidak mahu benda ini jadi worst. aku tak berani nak sms kau , sebab takot kau kecil hati dengan aku. sebaik saja kau baca entry ini , tolong jumpa aku. (: benda ini untuk kebaikan bersama.

dan dan juga. sebelum aku terlupa , band aku , Scarlett's Pancake , sudah mula bersatu. nantikan kemunculan kami secara rasmi di pangkor nanti , insyaAllah. jumpa disana untuk performasi pertama kami. tak sabar !!

5 comments:

scha said...

nama ku di mention..
okay..
aku pon ada benda nk btaw kau..
jmpa nnt..

Moja [Bulan] said...

bez gilak ko kt genting..huhu..nama aku xde kah??hehe..=p

Azrin said...

perrghhhhh best sangat p happening2 kat genting...

AmY said...

siot!

Encik Zymn said...

siot juga!