second blog

Thursday, April 23, 2009

patotlah !

baru tadi aku tersedar , masa bangun tidur tadi. patotlah dua tiga hari ini aku semacam emo saja. asyik teringat pada dia si ex nombor 22. [kalau tak tau siapa , pandai pandai la cari jawapan dalam entry-entry sebelum-sebelum ini]

"Patotlaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh !!" , fikir aku seorang diri.

kenapa? kenapa?

sebab 20 April ialah tarikh keramat dia cakap dia terima aku dalam hidup dia. dia cakap dia sudah jatuh cinta pada aku. sudah cukup 3 tahun rupanya benda itu terjadi. sumpah aku tak ingat dah. sampai la tengah hari tadi baru terperasan.

patotlah.

si dia itu pon sudah bahagia dengan orang lain. tapi aku masih terumbang-ambing. TAPI TAKPE , bak kata pepatah melayu :

'saya handsome dan saya single. tapi saya masih lagi hidup'

untuk pengetahuan semua , jangan anggap aku masih ada minat pada dia. TIDAK. aku cuma teringat kenangan lama. zaman muda muda dahulu. tak salah kan?

p/s : kesian aku tengok si tazo , batuk sana , batuk sini. lemah longlai saja dia. kadang-kadang aku yang jadi sesak nafas tengok dia susah nak bernafas. kawan-kawan jom doakan kesihatan dia ya? laptop dia pon tak sihat macam tuan dia juga.

3 comments:

Anisa said...

hhehehe.
best peribahasa melayu tuee..

Delphiniums said...

0i elmi. Lame x jenguk bl0g kam0. Huhu. Mari d0akn kwn kam0~ mengenang x slh. Sbb 2 dipanggil kenangan. Gd luck final~

scha said...

ex ke 22?
ntah nape num 22 mmberi aku satu cam misteri..
ntah..
ahahaha..
apa kaitan ngan komen aku neh?
ahaha..
tade.
bye.
=.=!