second blog

Wednesday, October 21, 2009

through my window

okey hari ini dekat twitter kecoh pasal ada satu CD ni , dorang duk hantar dekat radio tapi tak ada nama penyanyi. dorang cuma bagi url satu website ni saja. aku ingat saja la kecoh dekat twitter saja. sekali boom boom pow keluar dekat tv3 dan ada masok surat khabar Star semalam. gila rupanya dah kecoh benda ni.

jadi lepas aku dah dengar dengar lagu dorang ni , memang 1st yang terlintas atas kepala aku adalah bunkface. terang-terang dengar suara si shamsul annuar tu ha. then lepas selidik punya selidik , aku buat konklusi sendiri yang itu sememangnya lagu bunkface. lagu itu untuk promo ada satu benda ni yang akan keluar tak lama lagi.

lagu ni sebenarnya ada banyak versi. ada versi tomok , ada versi mila , dan ada juga versi mawi katanya. tak tau la sejaoh mana kebenarannya. itu yang aku dengar dengar saja. dan lagi satu yang aku dengar , dorang dah habis shooting video clip lagu tu. tak lama lagi keluar kot. kita tunggu dan lihat saja la ya ? :)

oh dan ya , minggu ini aku emosi terlebih. semua orang aku nak marah. kesian semua yang kena marah dengan aku. afiq , emon , ceghap , alef , kak jiggy , jeju , ayie , zmk dengan beberapa orang lagi , sorry la kalau aku termaki hamun kadang kadang bila korang buzz ym ke bila cf ke bila wall post dekat fb ke. aku kusut sikit sebab banyak assignments and all. aku takkan lah delete korang dekat fb. aku saja nak perhatian lebih. aku mengaku ni. haha

and oh yes , tahniah diucapkan kepada mean dengan midi. senyap senyap , tau tau dah declare makan big apple. how sweet. =) semoga berbahagia !

p/s : asik tengok orang lain bahagia. aku ni pulak makin lama makin dibenci dan makin membenci orang. ramai betul yang aku tak suka dan tak suka aku ni. haihh elmi elmi. apa nak jadi pon tak tau. suka sangat cari pasal.

2 comments:

Dahlia Mazelan said...

:) ye ye..kau taw lebih cepat dari aku! damn!

zahirlunatik said...

peh!
sampai sini citer pasal midi mean...
gile la!