second blog

Sunday, October 25, 2009

quote of the day [part two]

semalam aku macam terfikir sejenak. aku tiba tiba rasa macam nak berbaik dengan alip bulan , afyq ngek dan juga dengan alei.

dah lama rasanya aku gadoh dengan alei. since habes sekolah menengah. dah dekat 4 tahun. dengan afyq ngek pulak , dah dekat setahun rasanya. dengan alip dah dekat 6 bulan. rasa macam tempat aku dekat neraka sana tu macam dah confirm je bila buat musuh sesama agama ni.

entah lah.

duk bermasam muka tak bertegur siapa ni kadang kadang tak ada guna jugak. tapi ada sesetengah kes rasanya tak perlu baik pon tak apa kot. aku baru bercadang tak nak gadoh lama lama dengan ada dua orang ni. tapi bila baca blog dia , aku rasa bagai ditusuk satu objek tajam. yang mana aku rasa dia dah lama nak cakap , tapi sebab aku kawan dia , dia tak cakap. bila dah gadoh , baru dia lepas cakap segalanya.
as far as i know
i am fed up of this
PERMAINAN BUDAK-BUDAK
kikikikiki

betul orang kata , kita takkan tau bad side kita kalau kita selalu dengan orang yang sayang kita. kita kena ada musuh , baru kita tau bad side diri kita.

oh ya malam ni Liverpool lawan MU. terus terang , aku dah tak kesah Liverpool nak kalah ke , nak kena belasah ke. even aku tak heran pon kalau Liverpool tak dapat masok Champions League next season. sebab aku nampak Liverpool macam sampah season ni.

No comments: