second blog

Sunday, August 2, 2009

presenting : Malam Sepi.

aku tahu hasilnya buruk akibat tiada lighting yang betul. tapi nak buat macam mana , aku pon saja nak cuba-cuba.

terima kasih kepada semua yang terlibat. semua adalah termasok kereta nadjmee dan juga kereta asrol. serta handphone-handphone yang turut serta memberi lighting untuk video ini. thanks !

penolong pengarah : nadjmee.
penolong jurukamera : lihin.
make-up : scha dan moja.
lighting : lihin dan akmal.
photographer : asrol.

thanks guys ! kita berjaya buat benda yang 100% idea kita. tiada diktator berhidung tinggi.

so this is the video. filem pendek yang betul-betul pendek dan gelap ! do comments guys !

4 comments:

saraschezophadzli said...

raj nak gelak... ahahahhaahah
ape tu weyh,,,, sengal lah korang....

its JUST me... said...

pergh...
best...
sempoi jer...

AzrAIn@rAIn@azrinrasid said...

angpa memang gila berani buat cerita mcm ni mlm2 weih...

gud luck elmi..

** gila aku tak bajet pon ada pocong kat belakang tu...

azwani said...

HAHAHAHAHA..lawak siottt..last scene aku agak pelakon die kantoi terkejut...tue xde dlm skrip kn..