second blog

Wednesday, August 12, 2009

Next Big Project !


elmonism ,

ahad ini aku punya projek. dan aku rasa , ini projek terbesar yang pernah aku buat. sebab ia melibatkan ramai orang. walaupun kebanyakkannya adalah kawan-kawan , tapi kebanyakkannya adalah elmonism sendiri.

aku tak tahu nak explain macam mana pasal next big project ini. tapi yang pasti , ianya tentang Malaysia , dan ianya tentang merdeka. kalau ada yang sudi nak turut serta , jemputlah datang ke Taman KLCC , ahad ini[16 Ogos 2009] pada jam seawal 11 pagi. kalau boleh datang biar membawa kawan. sebab lagi ramai , lagi bagos ! tapi tiada bayaran ya ? kira buat kerja ikhlas untuk Malaysia. HAHA !

aku sangat teruja untuk tunggu ahad ini. sangat sangat teruja. sebab aku dah tak sabar nak melihat hasilnya. kalau tak percaya , pergi tanya jeju[klik sini] , aku siap dah buat example video. teruja punya pasal. haih.

jumpa nanti ya elmonism ?

p/s : nak tukar kos boleh tak ?

1 comment:

AmY said...

kalau sempat i gi melawat..ok? :P