second blog

Saturday, August 8, 2009

losers.

1-tile

elmonism ,

aku tengah tak ada kerja. aku rasa busan. lalu dengan pantasnya aku buat kerja yang memang tak patot aku buat ini.

gambar menunjukkan antara dua pasukan top four EPL. Arsenal dan Chelsea. ada makna disebalik gambar.

Chelsea , seperti yang diketahui , ramai antara mereka yang ala-ala macam dah tua. umur dalam lingkungan 30. jadi mereka macam berjanggut sikit.
Arsenal , mereka dibarisi pemain muda tak berpengalaman. umur dalam lingkungan 20. jadi tak ada janggot. HAHA !

don't worry , dua-dua tak menang EPL season ni okey ? :P

*kalaulah jersi MU dengan Liverpool aku bawa dekat penang ni , mesti lagi kool gambar ini jadi kan ?*

4 comments:

Along said...

along tunggu saat itu (jersi liverpool-MU)!!

tapi asal muka kamu pakai jersi arsenal lain gile?
hensem sikit.

Awien said...

creative.haha
baru praasan 2 2 tu org same :)

Dahlia Mazelan said...

woahh!!
u pkai bju Arsenal tuu nmpk lain!
x cam! haha! nmpk kemas,hensem,comel..
*suka yg thumbs up!
:)

AmY said...

poyo laaaa!

pjoe cakap tak true liverpool laa wei!