second blog

Wednesday, August 5, 2009

ketandusan ketandusan.

elmonism ,

aku sebenarnya sudah ketandusan idea untuk berblog lagi. tapi seperti entry yang lepas korang dah tengok kan filem pendek yang betul betul pendek yang aku buat dengan kawan-kawan aku kan ?

kali ini aku nak bagi poster dia pulak. yeah !


oh ya , lagi satu , aku mahu mendisplinkan diri mulai esok. online hanya sebelum jam 10 malam. boleh ke tak aku nak disiplin eh ? dan juga aku mahu mula diet balik. aish gemok sudah weii. awek pon takde , duh ! [gaya lubby] HAHA!

baiklah , mahu tidur. eh lupa , aku mengimpikan untuk jadi seperti Kabir Bhatia. buat filem gempak macam Setem. boleh atau tidak , itu Tuhan saja yang tahu. :)

good night elmonism !

1 comment:

Lubby said...

hahahaha
adoii teringat masa konsert generasiku tuh
"gaya lubby"
guling2