second blog

Wednesday, December 17, 2008

selamat datang ke dunia elmicoklat !!

assalamualaikum..

disini ingin aku mengumumkan bahawa tiada lagi elmisukamkncoklat.blogspot.com , tapi ia telah ditukarkan kepada elmicoklat.blogspot.com.

alasan kerana aku tukar adalah kerana , aku tidak lagi mahu keluarga , saudara mara aku untuk tahu tentang blog aku lagi. aku tidak bebas untuk meluahkan perasaan aku. ada saja yang emosi nanti. aku harap , kepada sesiapa yang sudah mengetahui akan kewujudan blog ini , diam diam saja. tidak payah susah susah bagitahu orang lain tentang penukaran url blog ini.

aku sebenarnya ingin saja untuk buang teros blog aku ini , tapi atas pertanyaan ramai , aku tidak jadi buang. cuma menukar url saja. tidak aku sangka , hasil tulisan aku juga punyai peminat tersendiri.

ini adalah dunia penulisan elmi. disini aku bebas bercerita tentang apa saja. tolong jangan emo , tolong jangan naik angin. sila berambos kalau tidak mahu dengar cakap. sekian.

selamat malam.

2 comments:

atreyu strange said...

welcome back to the blogging world dude. i feel you. blogging is my cyber-diary too. huhu.

scha.eboutique said...

u're back!!!! hahaha..yup..aku suka bc ko mngarut2 nih..hahahaha...well mr.choc, gud luck..(pahal tiba2 gudluck plak nih..lantak la..)