second blog

Friday, December 12, 2008

telor.

tadi aku berjaya ditelor oleh miraj. tak sangka betol aku mereka boleh telor aku , sedangkan aku sudah amat berjaga jaga. nasib baik sebiji saja. kalau banyak tadi , menangis aku nak syampu.

apa apa pon , terima kasih miraj sebab telor aku. terima kasih juga pada asrol yang hebat berlakon tarik perhatian aku dengan bertanyakan tentang event rantai dan white shoes. terima kasih shy kerana berjaya mengelak perhatian aku juga. terima kasih kerry sebab temankan miraj beli telor. terima kasih aiman , zuher dan falihin sebab bersubahat. terima kasih banyak banyak. esok kalau kena telor atau tepung lagi , aku redha saja.

selamat hari jadi elmi. semoga panjang umur , murah rezeki , diramaikan kawan , dibukakan hati untuk belajar , dicemerlangkan result exam , disenangkan hidup , dilembutkan hati , ditenangkan jiwa , dicomelkan rupa , ditinggikan fizikal , dikuruskan badan , dihebatkan bersukan dan makin disukai ramai. amin.

No comments: