second blog

Tuesday, December 23, 2008

bekerja di JB.

baru aku sedar bahawa scene indie JB dengan scene indie KL jaoh beza. itu pon lepas shy tegor aku. susah nak explain macam mana beza scene itu. korang kena pergi sendiri dan rasakan sendiri.

aku pergi ke sana hanya sekadar untuk menjual baju bajuan serta untuk melayan julie goes overseas. sepatotnya , budak budak JGO pakai baju bulan masa perform. tapi entah dimana silapnya , dorang tak sempat nak ambil baju kitorang. aku agak sedih juga lah. sebab semua budak bulan memang memuja gila JGO neh. kitorang memang harap sangat yang mereka boleh perform sambil pakai baju kitorang. tapi apakan daya. kita hanya merancang , tuhan yang menentukan.

seperti biasa , aku malas mahu type panjang panjang. biar gambar saja yang menceritakan kepenatan badan.

cuma satu yang mahu aku tekankan. lagu lagu JGO , bukan untuk mosh. lagu dorang agak tidak sesuai untuk mosh. tolonglah sila jangan mosh. aku nak layan gila tak boleh. terpaksa pergi sebelah pentas nak jadi gila. kalau nak mosh , mosh la lagu koffin kanser ke , lagu bittersweet ke. apa punya orang la. kesian aku tak dapat jadi gila.

ini dia hadi of laila's lounge perform untuk kali terakhir

dengan encik ant yang emsem

incik jazlan gila gilaan

pekerja makan gaji buta. ahaha


tengok saja?

makan makan


monche of julie goes overseas

No comments: