second blog

Wednesday, December 3, 2008

sembilan hari lagi.

3 december 2008
1.43 pagi

hari ini aku sudah potong rambut. malas dah nak dengar bebelan umi suruh potong rambut. aku memilih untuk memotong rambut ala sam bunkface. sebab? sebab aku mahu jadi pengikut setia bunkface pula selepas ini. mana tahu nanti ada bunkface.org pula kan? haha siap ada 2 line tuh. jangan jeles haaa.

tadi shy belanja makan secret. mekaseh shy. sayang kau. susah susah saja belanja aku makan. (: tadi juga aku teman ayie pergi jumpa rynn. jeles aku bila nampak mereka pegang tangan. haihh.

semalam malam shy ada bagi software mixer lagu. aku sudah jadi addicted. mahu jadi DJ pula. selepas dapat tahu bahawa aku tiada bakat menyanyi.

aku macam tiada idea mahu bebel apa malam ini. mungkin sebab aku tidak cukup tidur kebelakangan ini. nanti nanti la aku update lagi.

p/s : kepada semua kawan rapat aku. tolong bagi gambar korang seorang seorang. aku mahu buat tribute gambar kawan kawan rapat aku. tidak mahu pakai gambar hijau itu lagi. ramai sudah jadi musuh.

No comments: