second blog

Friday, December 5, 2008

seminggu.

jumaat
5 december 2008
6.14 pagi


hari ini aku rasa aku dan jeju macam dapat pahala yang banyak saja. menyatukan dua manusia malu yang mahukan sesama sendiri. tadi , aku dan jeju dapat membuatkan mereka mengaku yang mereka menyukai satu sama lain. semoga berbahagia hendaknya mereka berdua. tugas aku hanya sampai sini. selepas ini , pandai pandai korang lah ya?

klik sini untuk baca puisi yang direka oleh jeju untuk mereka.

sedang asyik chenta mereka mahu berputik , seorang lagi sepupu aku sedang hangat dilamun cinta. berpacaran di pavillion. aku amat cemburu melihat seorang demi seorang kawan , saudara , kenalan aku menemui cinta mereka. aku bila lagi? harap esok hari menjelma dengan cepat , agar dapat aku menemui seseorang. mungkinkah dia cinta hati aku yang aku cari selama ini? sama sama kita nantikan.

ketika aku sedang menulis entry ini , aku sedang amat mengantok gila. tetapi aku menahan mata semata mata untuk menghiburkan hati aku yang amat sudah tidak sabar untuk memegang kamera milik aku sendiri. yeah !!!

p/s : selamat hari lahir kepada fatin adik zuher.

3 comments:

rimza said...

hehehe x sangke ko berkebolehan menjadi match maker jgk..tp kan err,klu aku la kan..aku ader pantang larang skit jd match maker nie..biase org single xleh jd match maker sbb nanti susah dpt yg dier punyer..mcm mane nie elmi =P

.amiey. said...

relak aaah
aku jeles juaa.
haha
dem aa ayie

AmY said...

siapakah gerangan?

aku nak match make nulu :P