second blog

Tuesday, December 1, 2009

happy december.

selamat menjengah ke bulan disember. bulan penghujung tahun , penutup tirai. bulan lahirnya orang orang handsome dan orang orang gorgeous. serius.

bulan disember lahirnya orang gorgeous seperti britney spears , lucy liu , tyra banks , taylor swift , vanessa hudgens , christina aguilera , katie holmes , kristianna loken , jojo , dido , sheila e , kristin kreuk , hayley willians , sienna miller dan eliza dushku. cukup cantik mereka yang lahir di bulan disember ini.

tidak lupa , lelaki lelaki handsome yang mula menjenguk dunia pada bulan disember seperti jay z , jamie foxx , ahmad izham omar , adam brody , ryan seacrest , sam bunkface , samuel l jackson , ricky martin , john legend , denzel washington , jude law dan brad pitt.

bulan disember juga penuh dengan kelahiran orang hebat hebat seperti gianni versace , frank sinatra , michael owen , ludwig van beethoven , steven spielberg , sir isaac newton , johannes kepler , charles goodyear , lebron james , laila ali dan juga tiger woods.

dan yang paling istimewa pada bulan disember bagi aku adalah kerana pada bulan ini la disney diwujudkan. kalau tak ada bulan disember , mungkin takkan ada mickey mouse dan lain lain dalam hidup kita. tidak popular juga miley cyrus , demi lovato dan selene gomez yang korang duk sebok sebok tu. HAHA

eh tapi kenapa aku heboh cerita pasal orang hebat , handsome , cantik yang lahir pada bulan disember ?

sebab aku pon lahir bulan disember lahhhh. :)

happy december !!

5 comments:

Lynn said...

bemy selena okay? bukan selene ! hahahaha rosak nama gomez -_____________-

nad the mukpen said...

hahaha. kau suka bikin gempak.

aku ada soalan. kau handsome kah? ahaaahaha xDD

tapi takpe, disebabkan aku dgn kau share tarikh bday yg sama aku maafkan kau. (peace)

p/s: maknanya aku pun gorgeous dan hebatlah ye? :DD

Elmi said...

nad : nak jugaaaaak. hahaha boleh boleh. (=
lynn : alamak bemy typo tuh. haha

Ayu said...

terasa doh part yg "korang sibuk2 tu". wuwu

Mean said...

eleh eleh. bfday bemy laaa tu kan kan.
*buat buat lupa lah nanti. heheh