second blog

Thursday, December 31, 2009

orang orang hebat.

atas dari kiri : kak suri , kak wani , omar , baim , acap , tri.
tengah dari kiri : along , syafiq , emy , shy , kak fynn.
bawah dari kiri : elmo , syafiq dan kak wani , kak ikim , kak jasmin dan fadza.

aku takkan cerita pasal selamat tahun baru. sebab tahun baru tiada makna bagi aku. sebab bagi aku , nak tanam azam , bukan hanya pada tahun baru. azam boleh tanam bila-bila. so what's the point nak celebrate tahun baru , kan ?

aku cuma nak kenang tahun 2009.

tahun dimana aku kenal orang-orang hebat didalam gambar diatas ini. untuk pengetahuan , aku dah anggap mereka ini macam kakak-kakak dan abang-abang aku.

aku mulai kenal mereka sejak aku sibuk-sibuk tengok kak wani perform sana-sini. dan rasanya titik mula aku nak rapat dengan mereka ialah bila masa aku dengan adik-adik aku pergi monolog pantai kak wani dekat bagan lalang tahun lepas. since then , aku mula rapat sikit demi sikit sehingga aku sukarela nak jadi askar bintang jatuh.

sejak bintang jatuh 3 venus dulu tu , aku rasa aku dengan mereka ni jadi bertambah rapat. ada yang jadi tempat aku mengadu pon hah.

kira dalam ramai-ramai askar ni , akulah yang paling bongsu. tapi semestinya bukan yang paling manja lah !

tapi rasanya , 2010 tidak akan sama rasanya. kerana kami bakal kehilangan dua orang ketua askar , kak wani dan kak fynn. masing-masing akan terbang jauh untuk belajar dan juga mengajar.

selama ini pun , selalunya kami akan berkumpul bila-bila kak wani atau kak fynn ada persembahan. kalau tidak , susah juga nak berkumpul. tapi lepas ni bila lah lagi.

haihhhhhhhhh. *mengeluh panjang gila*

malam ni dengar kata performasi terakhir kak wani. datanglah kalau kau orang ada masa. di lepaq cafe , kelana mall. aku rasa berbaloi kot kalau kau orang tak pergi the curve , tak pergi dataran merdeka atau klcc untuk menyaksikan persembahan terakhir kak wani. sebab lepas ni nak tunggu , lama gila lagi kot. jom ramai-ramai ! :)

p/s : aku rasa ramai orang yang dah aku pengaruhi untuk minat pada kak wani. sama ramainya dengan orang yang aku pengaruh untuk minat sama hujan. salah seorang yang minat gila dengan kak wani , tapi tak kesempatan untuk tengok kak wani perform , arwah tazo. :(




No comments: