second blog

Monday, January 5, 2009

selamat hari tua untuk shy.



hari ini genaplah 22 tahun si jejaka hawt bernama shy'rul afneyzam watuna. seorang sahabat yang begitu hebat dan semestinya kacak lagi cool serta bergaya.

aku agak geram apabila memikirkan tentang dia yang tidak ditepung , tidak ditelur di hari tuanya ini. nasib dia agak baik kerana aku sudah pulang ke penang. zuher pula sibuk mengemas untuk menyambung pelajarannya. lihin dan najmi telah pulang ke kampus. miraj pula sudah pulang ke pangkuan ibubapanya. tiada siapa yang tinggal untuk menepungnya.

aku geram.

tapi tidak apa.

kau tunggu kepulangan aku nanti shy. aku tetap akan membalas dendam. walaupun kau kerap kata yang kau telah ditepung , telah ditelur semasa hari tua miraj tempoh hari. itu kan hari tua miraj , bukan hari tua kau. kan?

dan walaupun pada hari muda aku kau tidak menepung aku , tapi aku peduli apa. siapa suruh kau tidak tepung aku. kan?

hahahahaha [gelak SHYtan]

untuk pengetahuan semua , shy ini masih lagi single. masih lagi belum dipetik orang. ini kerana dia tidak akan sekali memetik orang. sebab dia malu. dia shy kan? shy = malu. kan? jadi kepada para gadis diluar sana , apa lagi yang kamu semua nantikan? rebut peluang ini. sebelum terlambat. percayai aku , dia seorang yang hebat. walaupun dia SHYtan. :)

akhir kata , aku senantiasa mendoakan kesejahteraan hidup kau wahai sahabat. semoga kau dikurniakan seorang kekasih yang juga hebat. aku juga doakan kau dapat jadi pramugara bersama aku nanti. camni cap ehh !!

yang bukan gay ,
elmi.

*kau mesti ingat kau kena jadi photographer aku kahwin , pastu masa zuhair kahwin , kau kena langgar treler dengan benda penyek tu. ahahahaqahahaha

**pagi tadi rumah bawah rumah aku pasang lagu kegemaran kau. 'oh kekasihmu ini akan merasa gembira~~'. kebetulan lagu itu dipasang pada birthday kau. oh aku rindu nilai.

1 comment:

scha said...

malu ke dia...?
ngeh3~