second blog

Friday, January 9, 2009

kesilapan aku.

entry kali ini aku ingin bercerita tentang kesilapan aku , kebodohan aku tentang sesuatu yang bergelar cinta.

pada ketika hati aku bergegar , hati aku menggeletar , hati aku gelisah pada seseorang , aku dengan kebodohan yang memang aku akui , telah memilih untuk bersama dengan seorang perempuan yang tidak aku cintai.

benar.

aku tidak meneruskan usaha aku untuk memperoleh cinta daripada dia yang aku menaruh harapan sedalam mungkin. semata mata untuk mendapatkan cinta yang tidak tahu kemana arah tuju. cinta FAKE.

disitu aku bodoh.

pada ketika ini , aku tidak tahu , aku tidak mampu untuk tahu , adakah aku masih ada peluang untuk dia. dia semestinya seorang yang cantik. seorang yang digilai ramai. pernah aku terfikir dahulu. layakkah aku untuk dia?

sedangkan dulu pon aku selalu fikir layakkah aku untuk dia. inikan pula sekarang.

layakkah aku?

aku serahkan semua kepada takdir , kepada jodoh. tapi aku amat berharap aku diberi peluang untuk lebih mengenali dia.

menaruh harapan yang tak pasti ,
elmi.

* bekas kekasih aku yang baru putus dengan aku , telah punya teman lelaki yang baru. sungguh cepat aku dilupakan. hebat dia bukan?

5 comments:

AmY said...

manusia datang, manusia pergi sesuka hati.

bila nak, dia dekat. bila tak nak, dia langsung tak pedulikan.

akhirnya, siapa yang ranap?

diri sendir jugak.

hati-hati dengan cinta.

Anonymous said...

watpe nk tggu someone yg cinta kte dgn tipu..
saket!sgt2 saket bler dpt tau.. hdup kne truskn..xpyh pndang blkng da..

blitzizni said...

dia dh move on. kau bler lg?

rimza said...

sgt hebat dier..but..relax la..jgn trtekan..peace..

kecik said...

ahaha. aku putus arini,esok dpt tau dia kapel dah dgn budak pompuan yg dah ade pakwe.

agak2 mane lagi haru?

xpe.karma itu wujud.