second blog

Sunday, January 18, 2009

masih bingung.

keadaan aku pada ketika ini adalah masih seperti tajuk entry aku kali ini. aku sendiri tidak tahu kenapa aku perlu selalu jatuh cinta pada seseorang yang aku tahu , bukan tahapku. betapa jauh jurang antara dia dan aku. kenapa perlu aku angau pada dia? padahal pasti aku akan sakit hati di kemudian hari.

status menunggu , masih menunggu , dimana dia di ym , di facebook sebenarnya hanya untuk dia. aku tidak tahu sama ada aku ada peluang atau tidak. aku tidak tahu sama ada betol aku ada harapan atau aku hanya dipermainkan perasaan saja. atau pada dia , selama ini hanya gurauan. aku tidak pasti. yang aku tahu , aku kini sedang lemah dari segala aspek. hanya kerana angau.

aku mengaku aku bodoh dengan bercerita tentang entry ini.

tapi sebenarnya aku sudah tidak tahu hendak bercerita tentang apa. hanya memikirkan tentang dia saja 24 jam sehari. ahhhhh , apa nak jadi , jadi lah. yang aku tahu , aku sudah tidak sabar mahu pulang ke nilai jumaat ini. kerana aku terlalu rindu pada segalanya yang terdapat di nilai.

aku mahu pulang ,
elmi

4 comments:

rimza said...

elmi,aku bkn seorg yg pandai menacihat tp aku rs better ko membezakan antare kehendak dan keperluan..aku arap ko paham maksud aku..klu masih pening nie la mase tuk munasabah diri atau kate len nyer..menimbang tara kehidupan(btul ker hehehe)..

twinklingYaya said...

sudah kes parah! huhuhu....

AZIRARARARARA said...

bek ckp sblm terlambat... hahahhaa...

scha said...

ble dah balik nilai..btaw aku..ok??
ngan sapa lak ko jatuh chenta nih el??