second blog

Sunday, July 5, 2009

aku suka kalau korang baca ini.

korang tolong baca blog sorang lelaki budiman ini.[klik sini]

aku sumpah , aku tak baca apa yang dia tulis. tapi aku dengar dari kawan-kawan aku , dia kutuk aku. dia ada cakap pasal orang pakai spek. itu aku. korang pegi baca , korang nilai sendiri. aku tak mahu pengaruhi minda sesiapa. manusia dicipta Allah semuanya ada otak. ada akal fikiran. mesti boleh fikir. manusia berfikir guna akal takkan dengar cerita sebelah pihak saja.

kan ?

aku kenal dia dah lama. dan dia memang seorang yang tikam belakang kawan-kawan. siapa tak pernah kena tikam dengan dia ?

aku ada dengar , dorang cakap , yang si mamat budiman lagi bersopan santun , jujur , tidak lepas tanggungjawab itu tulis , kerja dengan Bulan Clothing tak dapat satu sen pon ? wtf ? bukan kau ke yang cakap dulu , kita kerja bukan nak gaji. kita kerja kasik nama naik dulu. duit fikir kemudian. HAHA

melayu memang mudah lupa. ini salah satu contoh.

ITU SEBAB AKU TAK PERNAH MENGAKU AKU ORANG MELAYU !! aku orang malaysia.

8 comments:

along said...

kita mengalami nasib yang sama. but who cares. tu la susahnya jadi orang cantik/hensem ni.

ape lagi, click ah link blog along plak.

duit nuffnang mencanak naik ni MUAHAHA.

along said...
This comment has been removed by the author.
sHEmA_sHImoT:D said...

biasalah elmi..die nak gak tunjuk yg dia 'tak besalah' kat sume org..mgkin ade lagi rencana yg die sdg aturkan..

Anonymous said...

ko ni truk ar elmi..aku dr dulu mmg benci dgn ko!

Anonymous said...

elmi yg konon hebat,ko penah dgr peribahasa mludah ke langit terkena ke mke sendiri?? sesuai sgt dgn dr ko.

fendi said...

bnyk2 kan lah berzikir..hahahaha

Anonymous said...

bnyk2 kan lah g masjid..hahaha

scha said...

bodoh lah anynomous ni...
sumpah bodoh..
aku benci la kau...
jgn sampai aku kenal kau la wei...