second blog

Saturday, October 18, 2008

kepada semua yang bakal enjoy kat kami jap lagi.

korang semua enjoy sakan la yeh? untung korang semua dapat pegi. dah ah banyak gila band. pastuh banyak gila booth. confirm ramai gila. aku dapat bayangkan , yang semua crowd yang ramai sing-a-long , moshing , lompat lompat. oh dem ! alangkah bestnya kalau dapat bersama korang semua.

kepada makhluk bulan ,
jangan lupa pesan pesan aku. jangan ada yang tinggal barang. kalau boleh , tolong cepat gerak ke tempat kejadian. jangan terhegeh hegeh. dan kalau ada orang yang mencari aku , katakan saja aku tiada. suruh lah dorang yang bertanyakan tentang aku , doakan yang terbaik untuk test aku yang macam sial + macam haram buat pada hari sabtu , 18 oktober 2008 dimana hari jatohnya tarikh kami the konsert. oh tidak ! [aku tahu ramai yang akan cari aku. haha]

kepada weng crew ,
korang pegi lah ber enjoy sakan snap gambar. lepas tuh tolong upload banyak banyak kat mespes. pastu sila buat entry pasal kami konsert sorang satu. macam yang korang selalu buat. aku janji aku takkan jeles. aku nak tengok gambar gambar tuh , dan biar aku dapat merasakan situasi majlis. biar aku bayangkan yang aku ada bersama korang semua. dan kalau korang pergi ke booth bulan clothing , jangan segan , jangan kedekot untok keluar 25hengget dalam wallet dan juga purse korang untok membeli baju bajuan bulan clothing. walaupon baju kami tak sechantek baju chntq. (:

kepada kawan kawan lain yang mengenali aku ,
korang pon wajib plis beli baju bulan clothing. kecuali kepada nisa dan 2 orang kembarnya yang sudah pon membeli dan akan memakai pada hari kejadian iaitu sebentar lagi. sunggoh teruja aku nak melihat orang ramai memakai baju rekaan aku dan rakan rakan. tapi apakan daya. aku tak mampu melihat. sila snap gambar. pastu upload dalam mespes. dan tolong tag bulan clothing ya? kepada seseorang , sila lah mengambil birthday present u kat booth bulan clothing dengan kata laluan yang telah diberikan. amek lah baju mana yang berkenan. dan tolong pakai bila keluar date sama i. kih.

hoihh. kalau ikot hati , lepas test nak saja aku balik kl. pergi konsert tuh. esok pagi balik sini balik. tapi nak buat macam mana. duit pon sengkek. lepas tuh dah janji sama pacik macik aku kat sini nak datang raya rumah dorang. lepas tuh banyak lagi test yang bakal menyusul. assignment bertimbun lagi. adoi. semoga melalui hari yang best ya kawan kawan. tolong lompat untuk aku , tolong mosh untuk aku dan tolong skaking untuk aku. kesian aku. dem !

p/s : ariana couple baru chat ngan aku kat facebook. dia soh aku balik. oh tidak !!

2 comments:

Delphiniums said...

orang-orang yang tak dapat pergi gig kami sila angkat tangan.

sy!!

mari menanges bersama~

atreyu strange said...

aku pegi weii. haha.