second blog

Friday, February 12, 2010

mission err failed.

cubaan menarik perhatian gadis idaman , telah berjaya. dia telah memberi respon seperti didalam gambar yang tertera dibawah.


tapi itulah. kita tunggu saja apa yang bakal terjadi. adakah impian ultimate aku untuk berpacaran dengan LJ tercapai atau tidak , kita saksikan saja. aku sebenarnya tak taruh harapan sangat pon. kalau ada , ada lah. kalau tak ada , esok kita buat petition aku keluar date dengan demi lovato pulak. HAHAHAHA

i'm just kidding.

thanks weh kepada 11 orang [ayesha hanis , afiq , farhana , mansour , omar , lubby , hazirah , ninie , kelly , zatil dan brella] yang sudi buat LJ terpandang. lepas ni kalau nak aku tolong buat apa-apa , cakap saja. tak ada masalah. hari ini hari aku , esok hari mungkin hari kau orang pulak kan ?

terima kasih weh. i owe you one. ;)

3 comments:

hzrh said...

takde hal la wehh..kawan2!
:D

tak salah mencuba wehhh!
keep on trying!
wish u luck!

omawrozduan said...

heheh

scha said...

tak abes2 ngan lj kau...
tp betol ke dia nk kawen ngan farish?
statement yg berani tu..