second blog

Sunday, June 28, 2009

oh indahnya. HAHA !


korang ingat entry aku : mengejar matahari ? [klik sini]

pertemuan dengan nana sebentar tadi di Urbanscape bukan secara tidak sengaja. ianya secara sengaja. kami memang nak jumpa pon. [perasan macam date la konon !]

kami jumpa sebab ada benda yang nak dibincangkan. tapi aku tak berupaya nak bincang pon. kaku. cakap pon pandang rumput. tak pandang nana pon. nervous. HAHA

jadi , betul lah cakap izz , tak ada apa yang mustahil. kan izz kan ? i dah rapat dengan joanna dah sekarang. [HAHA ayat poyo]

7 comments:

encik ad said...

thumb up la weh!! haha

Izzahzie said...

u went early ke? xnmpak nana dnce on the chair.. haha dia hug i before balik ngn bf dia... haha

Elmi said...

i balik lepas pesawat. sebab kawan i nak balik. haih.

i tak nampak pon bf dia semalam ?

mr ijol said...

ni yg jealous nehh

bintangbicara said...

ahem

sHEmA_sHImoT:D said...

elmi dh dapat matahari..
hauauau

Aurora Di Balik Awan said...

waakakaka
good luck babeh
*utk joanna*