second blog

Thursday, June 11, 2009

saya cuak. saya gigil.

mood : teruja. sangat teruja.

tempoh hari , semasa meeting hujan.org dengan Dimas , aku dilantik event coordinator untuk Gathering Raingers vs Hujan 21 Jun ini. masa itu , aku hanya fikir event ini hanya kecil-kecilan saja. antara Hujan dan 150-200 orang Raingers sahaja.

itu hari itu.

hari ini sudah lain.

event jadi makin besar. sudah ada sponsor. dan akan ada kejutan. lepas itu ada media. baik. saya cuak. kalau event hodoh , siapa salah ? AKU !

ya Allah. *gigil*

aku cuba yang terbaik. sebab Hujan bukan nama kecil. Hujan bukan macam Hujan dulu. Hujan sekarang sudah besar. kalau aku buat mistake , sangat bahaya. besar tanggungjawab. rakan-rakan AJK , tolong beri kerjasama yang hebat okey ? kita sama-sama usaha tangga kejayaan.

nanti masok paper , masok magazine biar yang elok-elok. biar kita naikkan nama Raingers !

disaat aku menulis entry ini , aku sudah dapat email dari pihak akhbar dan juga message di facebook dari pihak majalah. gila la Elmo !

ini aku belum cerita part yang paling teruja. tapi malang bagi korang , aku tak boleh cerita. sebab benda ini masih rahsia. tunggulah 21 Jun nanti ya ?

good luck Elmo dan para AJK !

4 comments:

Azrin said...

caya lah kau...

selamat maju jaya...

;p

Wangi said...

cayalah elmo !
all the best !

Dahlia Mazelan said...

saya sokong elmo!!

Puteri Farah said...

aku pun turut ter-excited bace nih...

weh, nnt ko nak muke ko kuar paper kan...
akan makbul kot.....
xpun kuar tv...

statement:
"ye, saye yang handle event ni b'sama RG!!"

pergghhh bangga!