second blog

Saturday, June 6, 2009

cerita tentang Australia.


tiada apa yang best yang mahu dikongsikan. semuanya boleh ditonton dalam video di atas. pergi kesana hanya mahu mencuci mata. melihat budaya negara lain. melihat para gadis negara lain. melihat depan mata karya arkitek yang diagung-agungkan para Australian iaitu Harbour Bridge dan Opera House. melihat air laut jernih di tebing-tebing jeti.

but there's only one girl who really caught my attention. dan aku tidak tegur. hanya senyum. DAMN ! dengan parents dia saja aku berborak. sudah bukan jodoh. atau aku memang bodoh ? biarkan saja benda dah berlalu. [aku dah google nama ayah dia. yang aku jumpa hanyalah nama penuh adik lelaki dia. tiada myspace , tiada facebook].

oh ya , ketika di Surfers Paradise , Gold Coast , aku mendapati diri aku kembali jatuh cinta dengan cara pemakaian ala-ala skaters dan surfers. macam best tengok dorang kehulu-kehilir dengan shorts serta hoody. aku juga jumpa kedai yang menjual barang-barang quicksilver serta billabong yang agak murah. nanti abah pergi sana lagi , aku nak suruh abah beli macam-macam.

tiada banyak lagi yang boleh diceritakan. jumpa lagi Australia !

1 comment:

Anonymous said...

kalo nk lg besh n murah..
g kt harbour town..