second blog

Friday, September 5, 2008

kejadian 1 : kejutan eletrik.

tadi aku ada lab.
lab aku hari ni kat bengkel.
kena welding.
ada 1 jenis welding neh, nama dia aku x ingat, ada pakai letrik.
dem weh!
masa aku ngah wat, ada sekali tuh, aku nampak letrik mengalir pegi tangan aku.
peh!!
kalaulah ada kamera yang leh snap pict masa tuh.
musti best gila !
tapi apa apa pon.
alhamdulillah aku x mengalami sebarang kecederaan.
cuma tak berani nak pakai bnde tuh je lagi pasni.
hehe
(:

1 comment:

si kicik chomot said...

aku penah kena. tp dgn seterika yg wayar dea punye pembalut tu da terkoyak
camner tah boleh kena kt aku
mengigil 20saat jugak.