second blog

Sunday, September 14, 2008

tag lagi. [jeju tag aku]

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

laptop , handphone , scoot , ps2.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

sweater crazee causa.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?

rumah parents.

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

takde gf. single and not available until 12th december 2009.

5. Adakah anda di lamun cinta?

nope.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?

mcd. semalam malam. tengok liverpool menang ke atas MU.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

hype!

8. Apakah nama penuh kamu?

mohd zulhelmie bin zullifan. tolong jangan tinggal e. dan ada 2 l kat nama abah aku. tolong amek nota. (:

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

umi.

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

liyana jasmay. tolong somebody realisasi impian ku ini.

11. Christina atau Britney?

liyana jasmay. liyana jasmay jugak !

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

aah.tuh pon kalau kat penang. kat nilai , umi ada. hehe

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?

disneyland , los angeles.

14. Pelukan atau ciuman?

buat masa sekarang , aku perlukan pelukan.

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

a. dia tidak setinggi aku.
b. kekasih kepada hanes.
c. tak dapat mandi laut masa PD hari tuh.
d. ada dslr.
e. information counter bergerak.

16. 8 perkara yang amat saya gilai

i. myspace.
ii. facebook.
iii. ps2.
iv. maen bola.
v. melepak.
vi. mengutuk orang.
vii. berangan.
viii. sms kawan kawan yang takkan tak reply sms.

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan

-dem
-siot
-macam sial
-bungok
-weyh
-adoi
-babey
-malasnye

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.

-buku teks thermodynamics.
-buku teks calculus.
-buku teks aerodynamics.
-buku teks aircraft materials.
-buku teks fluid mechanics.
-buku teks dynamics.
-buku teks strength materials.
-komik komik.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

-someday - the strokes.
-disco dansa - the times.
-fluorescent adolescent - arctic monkeys.
-fine - bunkface.
-neon - hujan.
-come around again - jet.
-better in time - leona lewis.
-hitori - the gospellers.

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu

-aku scandal.
-html codes.
-mosh.
-motor clutch.
-skill pusing kaki masa timbang bola.
-gadis gadis myspace amat kerek.
-gf yang amat mengongkong adalah gf yang tak best.
-melupakan seseorang yang amat disayangi.

20. Mari mengetag 8 orang lain.

-idora.
-rini.
-nanie.
-evaa.
-nanazy.
-ad.
-rimza.
-farah [fd].

1 comment:

si kicik chomot said...

kekaseh kepada hanes.

hua hua hua