second blog

Thursday, September 18, 2008

aku pasti terlepas kami the gig 18oct neh.

pasti.
sudah pasti terlepas.
huhh!
ada test mat235 pulak?
suka suki je nak buat 18oct.
buat ah khamis tuh. 16hb.
buat masa kelas.
tak boleh ke?
silibus dah abes.
kelas dah takde buat apa.
buat la test masa kelas.
tolonglah encik agos.
aku mahu pegi kami the gig.
aku mahu hang out sama kawan yang dah agak lama aku tak hang out.
adoi.
aku tension oh cmnieh.
nak raya pon tade mood cmnieh.
aku tasuke !
tak suka , tak suka , tak suka !
nanti tentu ramai yang menjeleskan aku nanti.
snap pict sana sini.
pastu saketkan hati aku.
aku nak benti blaja , takasik.
tapi jeles kan aku.
aku tasuke !
aku nak pegi !
nak pegi !
nak jugak pegi !
takira !

8 comments:

Narziefa said...

haehhae nk wt cemane.. kalo dh pegi..mesti snap pic manyak2....hkhikhik

si kicik chomot said...

mesti kami2 ni kan yg ko marah tu sbb kate kami jeleskan. kami jugak marah ko suh stady hahehehehe

::n.u.r.u.l.a.i.m.i:: said...

amik special exam laa :D

elmi said...

tidakkkkkkkkk !!!!!

ratnakesuma said...

kalau dah minat... aku sendiri kurang faham apa yang anda dan rakan-rakan anda ingin dapatkan kalau pegi gig. hanya dengar muzik yang merapu-meraban... sesak... n terlonjak2 kegirangan (entah apa yg digirangkan). tapi kalu dah minat, kan... sayangnya... pemikiran remaja melayu semakin me-LAYU... x tahu apa yang disanjung dan dibanggakan...

si kicik chomot said...

erk? ape kes cik ratna ?

ratnakesuma said...

>>>si kicik chomot<<<


x de kes pown... hanya melontarkan pandangan semata-mata... as what i said before.... "KALAU DAH MINAT, KAN.....", x de apa yg bole m'halang.. mcm jgk org yg minat make-up kereta. bukan ada faedah pun... pantang ada duit, ada je nk tambah, nak ganti.... tp kalau dah minat, kan... x kisah la....



p/s: aku x suka keadaan yg sesak dan bising...


anda terasa ke? i'm not talking 'bout ur social life, sweety...


aku juga anak pasca-merdeka.. tahu ttg kemodenan dan globalisasi yg melanda..

++salam kenal++

atreyu strange said...

aku bley tlg tgk kan utk ko nnt.